loading...
اخذ ویزا | ویزای شینگن | وقت سفارت | شنگن
مشاوره و اخذ ویزای شینگن بازدید : 125 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

ویزای شینگن تضمینی

مدارک لازم جهت اخذ ویزای شینگن :

*  پزشکان: پروانه مطب+کارت نظام پزشکی(ترجمه) / دانشنامه تحصیلی(ترجمه).

* مهندسان: پروانه مهندسی/کارت نظام مهندسی(ترجمه).

* وکلا:پروانه وکالت/کارت وکالت(ترجمه).

*  کسبه: پروانه کسب (ترجمه)/کارت بازرگانی(ترجمه) در صورت داشتن.

* صاحبان شرکتها:روزنامه رسمی تاسیس شرکت و آخرین تغیرات شرکت( ترجمه با مهر  دادگستری)+ گواهی شغلی (با ذکر سمت،سابقه کاری،حقوق و مزایا)(ترجمه). کارت بازرگانی(ترجمه) در صورت داشتن.

* کارمند بخش خصوصی: روزنامه رسمی تاسیس شرکت و آخرین تغیرات شرکت( ترجمه با مهر  دادگستری)+ گواهی شغلی (با ذکر سمت،سابقه کاری،حقوق و مزایا)(ترجمه)+لیست بیمه 6 ماهه (ترجمه).

* ساختمان سازها:اصل گواهینامه ساختمان/اصل قرارداد همکاری/اصل پایان کار ساختمان/کارت انبوه سازی.

* مشاغل دولتی:حکم کارگزینی + فیش حقوقی 3ماهه(ترجمه).

* بازنشسته ها : حکم بازنشستگی + آخرین فیش حقوقی(ترجمه).

* دانش آموزان و دانشجویان : نامه اشتغال به تحصیل و کارت دانشجویی(ترجمه).

7-  در صورت سفر خانم خانه دار مدارک فوق از همسر ایشان کسب میشود + سند ازدواج.

8-  در صورت سفر كودك موافقتنامه محضري از سرپرست كودك لازم است.

ویزای شینگن تضمینی

اخذ ویزای توریستی فرانسه (...)

توجه:

اخذ ویزای مولتی فقط در صورت داشتن ویزای توریستی قبلی امکان پذیر است.

سفارت فرانسه نیازی به ترجمه مدارک ندارد و فقط اصل مدارک نیاز است.

...

هزینه تکس سفارت و بیمه مسافرتی به عهده مسافر می باشد. (100یورو)

ویزای شنگن فرانسه 14 روزه می باشد.

در صورت در خواست ، ویزای شنگن 18 روزه از فرانسه قابل اجرا می باشد.

مدت زمان صدور ویزا 30روز تا 45 روز

هزینه ترجمه مدارک بر عهده مسافر است.

 

(( تائیدیه مدارک 48 ساعت بعد از تحویل مدارک ، به مسافر اعلام میگردد

  و در صورت نقص مدارک ارائه شده به مسافر اطلاع داده خواهد شد...))

( برای مشاوره اخذ ویزا با شماره 09124045827 سیاوش و یا شماره 09124434559 سینا تماس حاصل فرمایید. )

ویزا چیست ؟!ویزای شینگن تضمینی

رَوادید یا ویزا به مدرکی گفته می‌شود که می‌تواند به اشخاصی اعطا گردد که درخواست اخذ اجازه از یک کشور برای گذر از خاک آن یا ورود به آن را دارند. معمولاً روادید بصورت برچسب یا مهر بر روی کاغذهای مربوطه در گذرنامه اشخاص، چسبانده یا زده می‌شود.

ویزای شینگن چیست؟

معاهده شینگن" قراردادی است که در ۱۴ ژوئن سال ۱۹۸۵ میلادی جهت ورود آزاد ساکنین کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا و کاهش مشکلات رفت و آمد آنها از جمله برچیده شدن مرزها و ایستگاههای بازرسی مرزی، درعرشه کشتی "پرنسس ماری آسترید" روی رودخانه "ماسل" نزدیک شهری به نام "شینگن" در لوکزامبورگ - مرز بین فرانسه و آلمان -  به امضای ۵ کشور آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ رسید و در ۳ اکتبر سال ۱۹۹۰ میلادی پس از اتحاد آلمان شرقی و غربی، مجددا با امضای آلمان متحد تکمیل گردید.

توصیه میشود هنگام ورود به هر یک از مبادی ورودی کمرگی شینگن ، مدارک زیر در دسترستان باشد :

مدرک سفر، ممهور به وبزای معتبر ؛  مدارک معتبر بیان کننده موضوع و شرایط اقامت شما در محدوده کشورهای شینگن (دعوت نامه ، رزرو هتل ، سکونت نزد اهالی) ؛ ·مدارک معتبر بیانگر اینکه برای منظور و مدت اقامت خود دارای منابع مالی کافی میباشید (پول نقد ، چک های مسافرتی ، کارت های اعتباری ، تعهد تقبل هزینه ها)

از ورود شما به محدوده کشورهای شینگن ممانعت خواهد شد ، اگر : فاقد مدرک سفر معتبر باشید ؛ فاقد ویزای معتبر باشید ؛ قادر به ارائه مدارک اثبات کننده منظور و شرایط اقامتتان نباشید ؛ قادر با ارائه مدارکی دال بر داشتن منابع مالی کافی مرتبط با مدت و نوع اقامت مورد نظر، نباشید؛ در یک برهه زمانی 6 ماهه ، 3 ماه در خاک کشورهای شینگن سپری نموده باشید.

 کشورهایی که نیاز به ویزای شینگن دارند:

* شامل: آلمان – اطریش – بلژیک – دانمارک – اسپانیا – استونی – فنلاند – فرانسه – یونان – مجارستان – ایسلند – ایتالیا – لتونی – لیتوانی – لوکزامبورگ – مالت – نروژ – هلند – لهستان – پرتغال – جمهوری چک – سلوواکی – سلوونی – سوئد و سوئیس.

انواع ویزای شینگن :ویزای شینگن تضمینی

ویزای شینگن در ۴ نوع صادر می شود :

ویزای شینگن تضمینی

ویزای نوع A :ویزای ترانزیت است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد و می تواند فقط در یکی از فرودگاههای شینگن پرواز خود را تعویض و راهی کشوری در خارج از شینگن گردد.ویزای شینگن تضمینی
ویزای نوع B : ویزای عبور است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را دارد و میتواند از شینگن بعنوان منطقه عبوری استفاده نماید تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگری غیر شینگن برساند.ویزای شینگن تضمینی
ویزای نوع C : ویزای توریستی است که اکثر ایرانیان با آن وارد شینگن می شوند.
ویزای نوع D : ویزای بلندمدت است که معمولا تجار و بازرگانان از آن استفاده می کنند تا بتوانند در طی سال بارها به شینگن وارد و از آن خارج شوند.
توجه کنید که اگر بخواهید بیش از ۹۰ روز در محدوده شینگن بمانید، دیگر نیازی به ویزای شینگن ندارید بلکه باید درخواست اقامت بدهید و از طریق سفارت پیگیر مراحل اقامتی خود باشید، درضمن اگر از ۹۰ روز اقامت خود در محدوده شینگن استفاده کنید، باید حتما ۳ ماه خارج از شینگن بمانید تا بتوانید مجددا ویزای شینگن دریافت کنید. البته در صورت داشتن دلایل ویژه می توانید برای حداکثر یکسال هم ویزای شینگن دریافت کنید.

داشتن ویزای شینگن لزوما به معنی تضمینی جهت ورود به محدوده شینگن نیست، یعنی اینکه اگر شما ویزای شینگن خود را از ایتالیا گرفته باشید ولی از فرانسه وارد شینگن شوید مقامات مرزی شینگن در فرانسه می توانند به دلایلی کاملا قانونی به شما اجازه ورود نداده و شما را به کشوری در خارج از شینگن اخراج کنند. مسافر ورودی به شینگن باید همیشه خود را آماده سوالات احتمالی از جمله هدف از سفر، آدرس محل اقامت و مدارکی دال بر توانایی پرداخت هزینه های اقامت نماید.
برای اخذ ویزای شینگن راههای مختلفی وجود دارد. ساده ترین راه اقدام از طریق تور مسافرتی و اخذ ویزای نوع C  می باشد که البته باید برای اخذ آن پرینت حساب بانکی، پرینت آخرین فیش حقوقی، چک بانکی در وجه آژانس و یا سند ملکی به نام خودتان را از قبل آماده کنید تا ضمانت برگشتتان از سفر باشد. راههای دیگر، دریافت دعوت نامه رسمی جهت بازدید از فامیل، دریافت دعوت نامه از یک شرکت معتبر مبنی بر حضور در یک نمایشگاه بین المللی و ... می باشند.
به تازگی خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از یک مرکز معتبر مطالعاتی در سوئیس گزارش داده است که کشور ایران از نظر شانس دریافت ویزا و اجازه سفر به دیگر کشورهای دنیا (با اجازه سفر به ۱۴ کشور دنیا بدون ویزا) در رتبه یکی مانده به آخر فهرست شانس دریافت ویزا قرارگرفته است.
برطبق این گزارش رسمی، کشورهای فنلاند، دانمارک و آمریکا  با اجازه سفر به ۱۳۰ کشور جهان بدون نیاز به ویزا مشترکا اول هستند و کشورهای آلمان، ایرلند و سوئد با اجازه سفر به ۱۲۹ کشور جهان بدون نیاز به ویزا به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

شرایط اخذ ویزا اروپا :

* تمامی مدارک ذکر شده در بالا باید به زبان انگلیسی باشند یا توسط دارالترجمه به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. (پس از بازدید مدارک توسط کارشناسان این مجموعه نسبت به ترجمه مدارک اقدام فرمائید )

* ویزا شینگن ۱ ماه اعتبار دارد و ۱۵ روز می توانید در محدوده شینگن اقامت کنید.

* اخذ ویزا شینگن بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که تاکنون ویزا شینگن دریافت نکرده اند میسر نیست. اما اخذ ویزای بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که قبلا حداقل یک ویزا شینگن در پاسپورت خود دارند امکانپذیر خواهد بود.

*
* حدودا چهل روز کاری از زمان تکمیل مدارک، زمان برای اخذ ویزا لازم است.ویزای شینگن تضمینی

* بعد از تکمیل مدارک ویزا ، وقت مصاحبه حضوری و انگشت نگاری برای مسافرین تعیین می شود که حضور شخص متقاضی ویزا الزامی است.ویزای شینگن تضمینی

* زمانی که وقت سفارت شما تعیین شد، ما توصیه های لازم را برای جلسه مصاحبه و انگشت نگاری در اختیار شما قرار می دهیم. برخورد مسافرین در سفارت به روند اخذ ویزا بسیار کمک خواهد کرد.ویزای شینگن تضمینی

* در یک خانواده پدر خانواده می تواند ساپورت کننده اعضای خانواده باشد و ارائه یک سند ملکی به نام پدر خانواده کافی می باشد.ویزای شینگن تضمینی

ویزای شینگن تضمینی

تذکر:

ویزای شینگن تضمینی


((تائیدیه مدارک 48 ساعت بعد از تحویل مدارک به مسافر اعلام میگردد))
ویزای شینگن تضمینی

 ((در صورت نیاز مدارک دیگری از مسافر دریافت می شود))


(( برای گرفتن وقت سفارت با شماره 09199084232 احسان تماس حاصل نمایید ))

جهت اطلاعات بیشتر و یا درخواست ویزا

با کارشناسان ما در ویزا شینگن تماس حاصل فرمائید.

سیاوش      09124045827

سینا            09124434559

ویزای شینگن تضمینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ویزای شینگن،ویزا شینگن،اخذ ویزا،وقت سفارت،ویزای شینگن بدون هزینه اولیه،ویزای آمریکا،ویزای توریستی،وقت فوری و عادی،رزرو هتل،رزرو پرواز اخذ ویزا|ویزای شینگن|وقت سفارت|ویزا شنگن اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه, اخذ ویزای شینگن, اخذ ویزای شینگن تضمینی, اخذ ویزای شینگن بدون حضور در سفارت, اخذ ویزای شینگن بدون اثر انگشت, اخذ ویزای شینگن از مالزی, اخذ ویزای شینگن فوری, اخذ ویزای شینگن از سفارت ایتالیا, اخذ ویزای شینگن توریستی, ویزای شینگن, ویزای شینگن چیست, ویزای شینگن فوری, ویزای شینگن لهستان, ویزای شینگن از ترکیه, ویزای شینگن بدون مدارک, ویزای شینگن ایتالیا, ویزای شینگن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 297
  • بازدید کلی : 27,495