loading...
اخذ ویزا | ویزای شینگن | وقت سفارت | شنگن
مشاوره و اخذ ویزای شینگن بازدید : 180 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

Austria

Belgium

Czech republic

Denmark

Estonia

Finland

France

Germany

Greece

Hungary

Iceland

Italy

Latvia

Lithuania

Luxembourg

Malta

Netherlands

Norway

Poland

Portugal

Slovakia

Slovenia

Spain

Sweden

Switzerland

Liechtenstein

 

شنگن اطلاعات ویزا

ویزای شنگن سند صادر شده توسط مقامات مربوطه به حزب علاقه مند برای بازدید از / سفر در داخل و در منطقه شنگن است.منطقه شنگن از ۲۶ کشور که توافق کرده اند که اجازه می دهد تا حرکت آزاد شهروندان خود را در این منطقه به عنوان یک کشور واحد تشکیل شده است. از ۲۶ کشور موظف به توافق شنگن، ۲۲ بخشی از اتحادیه اروپا و ۴ دیگر بخشی از انجمن تجارت آزاد اروپا.

منطقه شنگن را پوشش می دهد اکثر کشورهای اروپایی، به جز بریتانیا و کشورهایی مانند رومانی، بلغارستان، کرواسی، قبرس و ایرلند به زودی به بخشی از توافق. با این حال، کشورهای که بخشی از اتحادیه اروپا مانند نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختن اشتاین هنوز به آن تعلق در منطقه شنگن و گرامی داشتن سیاست حرکت آزاد وجود دارد.
کشورهای عضو شنگن

فهرست کشورهای عضو شینگن

اتریش
بلژیک
جمهوری چک
دانمارک
استونی
فنلاند
فرانسه
آلمان
یونان
مجارستان
ایسلند
ایتالیا
لتونی
لیتوانی
لوکزامبورگ
مالت
هلند
نروژ
لهستان
پرتغال
اسلواکی
اسلوونی
اسپانیا
سوئد
سوئیس
چه کسی نیاز به یک ویزای شنگن؟

شهروندان کشورهای عضو غیر شنگن درخواست ویزای شنگن اجباری به منظور وارد به منطقه شنگن. وجود دارد استثنا برای این قاعده، با این حال: برای برخی از کشورها که بخشی از توافقنامه شنگن نشده است مورد نیاز به ویزا برای ورود به منطقه شنگن نیست.

لیست کشورهایی که نیاز به ویزا برای ورود به منطقه شنگن :

Afghanistan Guinea Peru
Algeria Guinea-Bissau Philippines
Angola Guyana Qatar
Armenia Haiti Russia
Azerbaijan India Rwanda
Bahrain Indonesia Samoa
Bangladesh Iran Sao Tome And Principe
Belarus Iraq Saudi Arabia
Belize Jamaica Senegal
Benin Jordan Sierra Leone
Bhutan Kazakhstan Solomon Islands
Bolivia Kenya Somalia
Botswana Kiribati South Africa
Burkina Faso Kuwait Sri Lanka
Burma/Myanmar Kyrgyzstan St Lucia
Burundi Laos St Vincent & The Grenadines
Cambodia Lebanon Sudan
Cameroon Lesotho Suriname
Cape Verde Liberia Swaziland
Central African Republic Libya Syria
Chad Madagascar Tajikistan
China Malawi Tanzania
Colombia Maldives Thailand
Comoros Mali Timor-Leste
Congo Marshall Islands Togo
Cote D’ivoire Mauritania Tonga
Cuba Micronesia Trinidad and Tobago
Dem. Rep. Of Congo Moldova Tunisia
Djibouti Mongolia Turkey
Dominica Morocco Turkmenistan
Dominican Republic Mozambique Tuvalu
Ecuador Namibia Uganda
Egypt Nauru Ukraine
Equatorial Guinea Nepal United Arab Emirates
Eritrea Niger Uzbekistan
Ethiopia Nigeria Vanuatu
Fiji North Korea Vietnam
Gabon Northern Mariana’s Yemen
Gambia Oman Zambia
Georgia Pakistan Zimbabwe
Ghana Palau Kosova
Grenada Papua New Guinea


درخواست ویزا مورد نیاز

به منظور سفر به یک یا بیشتر از کشورهای شنگن منطقه، به عنوان فوق، لازم است به درخواست برای ویزای شنگن در تعیین سفارت / کنسولگری. وجود دارد با این حال، شرایط خاصی شبیه به هر سفارت / کنسولگری که باید به منظور دستیابی به ملاقات برنامه.نمونه واحد از اسناد درخواست با اطلاعات اضافی دقت شرح داده شده و ذکر شده در ویزای شنگن بخش نرم افزار مورد نیاز.
انواع ویزا شنگن

با توجه به طبیعت / هدف از سفر، انواع مختلفی از ویزای شنگن صادر شده توسط تعیین شده سفارت / کنسولگری وجود دارد.

انواع شنگن Visa1. لباس شنگن ویزا (USV)
مخفف ویزای شنگن لباس برای اجازه از یکی از منطقه شنگن کشورهای عضو به حمل و نقل و یا اقامت در خاک مورد نظر برای یک دوره معینی از زمان تا حداکثر ۹۰ روز هر دوره شش ماه از تاریخ ورود. با توجه به هدف از سفر ویزای شنگن یکنواخت اعمال می شود به تمام از سه دسته، “A”، “B” و “C”.

۲٫ ویزا اعتبار ارضی محدود (LTV)
این نوع ویزا به دست آمده اجازه می دهد تا شما را به سفر فقط در دولت شنگن است که صدور ویزا و یا در برخی موارد دیگر، در ایالات شنگن خاص به طور خاص ذکر شده که وقتی برای درخواست روادید. جدای از این کشورهای شنگن، این ویزا خاص نامعتبر به هر کشور شنگن دیگر قبل مشخص نشده است.

۳٫ ویزا ملی
این روادید ملی “D” طبقه بندی شده است به برخی افراد که به مطالعه می شود، کار و یا به طور دائم در یکی از کشورهای شنگن ساکن هستند واگذار شده است. این روادید ملی می تواند از یک نوشته، داده برای کسانی که نیاز به اقامت در کشور شنگن برای یک دوره معینی از زمان می شود، و یا برای یک هدف تنها پس از آن آنها باید به کشور خود بازگشت.

دفعات بازدید: اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزا شنگن!
هزینه ویزا شنگن

هنگامی که برای ویزای شنگن استفاده است هزینه ویزا اجباری غیر قابل استرداد در هر متقاضی باید پرداخت وجود دارد. هزینه های ویزا بسته به نوع ویزا و سن متقاضی و همچنین برخی از استثنائات دیگر مندرج در متن متفاوت است.

این هزینه به طور منظم (در یورو)

ویزای ترانزیت فرودگاه - ۶۰٫۰۰ EUR
ویزای اقامت کوتاه، کمتر از ۹۰ روز - ۶۰٫۰۰ EUR
اقامت طولانی ویزا، بیش از ۹۰ روز - ۹۹٫۰۰ EUR

دفعات بازدید: اطلاعات بیشتر در مورد ویزا شنگن هزینه!
شنگن ویزا سفر بیمه

هر کس رفت و آمد به طور موقت به منطقه شنگن از یک کشور است که به ویزا، از آن می شود بازدید کننده فرد یا گروه، گردشگران، و یا مسافران کسب و کار مورد نیاز است برای خرید بیمه سفر را پوشش می دهد تعداد روز او / او خواهد شد در هزینه منطقه شنگن.

بیمه باید در سراسر قلمرو کشورهای عضو معتبر است و پوشش در تمام مدت اقامت و یا حمل و نقل در نظر گرفته شده فرد. حداقل پوشش باید EUR 30000 بود!

پرسش و پاسخهای متداول
ویزای شنگن چیست؟

ویزای شنگن به دست آمده توسط هر یک از کشورهای عضو منطقه شنگن اجازه می دهد تا حرکت آزاد به دارنده آن در کل منطقه شنگن در مورد اعضای اتحادیه اروپا شنگن و همچنین به عنوان عضو انجمن تجارت آزاد اروپا شنگن، تا اعتبار و بازه زمانی آن است.
چه انجمن تجارت آزاد اروپا برای ایستادن؟

انجمن تجارت آزاد اروپا یک انجمن از ده وارد کنندگان نمایشگاه در نه کشورهای اروپایی (اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا، سوئیس و انگلستان) است. انجمن تجارت آزاد اروپا غیررسمی در سال ۱۹۸۷ توسط برخی از قدیمی ترین و بزرگترین وارد کنندگان نمایشگاه تاسیس شد. این وضعیت رسمی در سال ۱۹۹۰٫ انجمن تجارت آزاد اروپا به دست آورده است در هلند بر دارد مقالات هلندی از انجمن و.
چگونه انجمن تجارت آزاد اروپا از اتحادیه اروپا متفاوت است؟

در حالی که انجمن تجارت آزاد اروپا مخفف یک انجمن از ده وارد کنندگان نمایشگاه در نه کشورهای اروپایی (اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا، سوئیس و انگلستان)، اتحادیه اروپا یک گروه از کشورهای عمدتا اروپایی است، (۲۸ به دقیق) که در اقتصاد جهانی به عنوان یک واحد اقتصادی شرکت و تحت یک ارز رسمی، یورو.
هنگامی که یک ویزا، برای چه مدت می توانم در منطقه شنگن اقامت صادر شده است؟

با توجه به نوع ویزا صادر شده توسط سفارت خاص / کنسولگری هر کشور شنگن محدودیت های مختلف است که به ویزای خاصی اعمال می شود با توجه به ماهیت سفر و دیگر شرایط مربوطه وجود دارد. با این حال، رایج ترین نوع ویزا صادر شده به مسافران می توانند حداکثر از ۹۰ روز در هر دوره شش ماه از تاریخ ورود برسد.
که در آن مناسبت من اجازه برای ویزای شنگن اقدام کنم؟

هر شخص مجاز است برای ویزای شنگن درخواست تا زمانی که آنها می توانند تمام مدارک مورد نیاز به منظور دریافت و دارای امکانات مالی خود را در طول اقامت خود را به منطقه شنگن را حفظ کند.
چه نوع ویزای شنگن نیاز دارم؟

بسته به هدف / ماهیت سفر خود را به سه نوع عمده از ویزای شنگن صادر شده توسط تعیین شده سفارت / کنسولگری وجود دارد.

مخفف ویزای شنگن لباس برای اجازه از یکی از منطقه شنگن کشورهای عضو به حمل و نقل و یا اقامت در خاک مورد نظر برای یک دوره معینی از زمان تا حداکثر ۹۰ روز هر دوره شش ماه از تاریخ ورود.
محدود ویزا اعتبار ارضی اجازه می دهد تا شما را به سفر فقط در دولت شنگن است که صدور ویزا و یا در برخی موارد دیگر، در ایالات شنگن خاص به طور خاص ذکر شده که وقتی برای درخواست روادید.
این روادید ملی به برخی افراد که به مطالعه می شود، کار و یا به طور دائم در یکی از کشورهای شنگن اقامت اعطا می شود.

ویزای شنگن یکنواخت چیست؟

با توجه به هدف از سفر ویزای شنگن یکنواخت اعمال می شود به تمام از سه دسته، “A”، “B” و “C”.

“A” رده برای ویزای ترانزیت فرودگاه که اجازه می دهد تا صاحب خود را از طریق منطقه بین المللی از فرودگاه کشور شنگن سفر بدون ورود به شنگن کشور منطقه است. ویزای ترانزیت فرودگاه برای شهروندان مسافرت از یک دولت غیر شنگن به یکی دیگر از دولت های غیر شنگن از طریق یک تغییر از پرواز در فرودگاه شنگن کشور الزامی است.
“B” رده برای ویزای ترانزیت است که اجازه می دهد تا صاحب خود را به حمل و نقل در بیش از ۵ روز از طریق بیش از یک کشور شنگن با ماشین، مربی و یا هواپیما در راه به یک کشور غیر شنگن است.
“C” طبقه بندی برای ویزای کوتاه مدت که اجازه می دهد تا صاحب خود را به اقامت در شنگن کشور برای یک دوره معینی از زمان با توجه به اعتبار ویزا است.

چه تفاوتی بین ویزای ترانزیت فرودگاه و ویزای ترانزیت است؟

در حالی که ویزای ترانزیت فرودگاه اجازه می دهد تا صاحب خود را از طریق منطقه بین المللی از فرودگاه شنگن کشور سفر بدون ورود به شنگن کشور منطقه ویزای ترانزیت است که اجازه می دهد تا صاحب خود را به حمل و نقل در بیش از ۵ روز از طریق بیش از یک کشور شنگن با ماشین، مربی تیم و یا هواپیما در راه به یک کشور غیر شنگن.
چه تفاوتی بین یک ورود و چند بار ورود ویزای شنگن چیست؟

ویزای تک ورودی اجازه می دهد تا صاحب خود را برای ورود به یک کشور شنگن فقط یک بار برای دوره معینی از زمان. هنگامی که شما این کشور شنگن خاص شما را وارد اعتبار ویزا منقضی حتی اگر مدت زمان مجاز به ماندن در کشور است هنوز تمام نشده است، در حالی که ویزای چند ورودی اجازه می دهد تا صاحب خود را به رفتن در داخل و خارج از کشور شنگن به عنوان راضی است.
محدود ویزا اعتبار ارضی چیست؟

اعتبار ارضی محدود یک سند است که اجازه می دهد تا یک به سفر تنها در ایالت شنگن است که صدور ویزا و یا در برخی موارد دیگر، در ایالات شنگن خاص به طور خاص در برنامه سفر ذکر شده زمانی که برای درخواست روادید است. جدای از این کشورهای شنگن، این ویزا خاص نامعتبر به هر کشور شنگن دیگر قبل مشخص نشده است.
ویزای ملی چیست؟

این روادید ملی می تواند از یک نوشته، داده برای کسانی که نیاز به اقامت در کشور شنگن برای یک دوره معینی از زمان و برای تنها هدف و پس از آن آنها باید به کشور خود بازگشت می باشد. از سوی دیگر یک ویزای چند بار ورود ملی نیز برای برخی افراد اجازه می دهد صاحب خود را به در و خارج از این کشور شنگن به عنوان او / او خشنود سفر و همچنین در سراسر منطقه شنگن نیازی به ویزا اضافی سفر اعطا می شود.
آیا من می توانم به بیش از یک کشور شنگن با همان ویزای شنگن سفر؟

بله، یک بار شما ویزا شما می توانید در منطقه شنگن سفر صادر تا زمانی که شما تجاوز نمی بازه زمانی ویزای شما داده شود.
از کجا برای ویزای شنگن اقدام کنم؟

در مواردی که متقاضی خواهد شد سفر به یک و فقط یک کشور شنگن، متقاضی از به کار بردن در سفارت مناسب / کنسولگری این کشور تعیین شده است.
اگر سفر خواهم به بیش از یک کشور شنگن، که در آن سفارت برای ویزای شنگن اقدام کنم؟

اگر متقاضی در حال برنامه ریزی برای بازدید از دو یا بیشتر از کشورهای شنگن، آن است که بسیار توصیه می شود برای ویزا در سفارت / کنسولگری کشور شما خواهد شد ساکن در برای بیشتر از روز سفر شود اعمال، به عنوان مقصد اصلی اشاره شده است.
چه مراحل را دنبال من زمانی که به دنبال یک ویزای شنگن؟

هر شخص خواسته برای درخواست ویزا به منظور بازدید از یک کشور عضو شنگن موظف است به درخواست در فرد، جمع آوری تمام اسناد الزامی و در درجه اول بر این اساس به قوانین و مقررات، یک وقت ملاقات در پیش است. کسی که خواهد شد برای درخواست روادید است مطمئن شوید که او / او دارای گذرنامه معتبر بموقع گذرنامه است که بیش از ده سال پیش تا پایان مدت اعتبار آن صادر شده است و دارای یک دوره شش ماه است.
چه نوع از اسناد خواهد I به منظور برای ویزای شنگن درخواست نیاز دارید؟

شما می توانید تمام مدارک مورد نیاز در اینجا پیدا کنید!
از کجا می توانم فرم درخواست برای ویزای شنگن را دریافت کنم؟

فرم درخواست را می توان از این صفحه دریافت کنید. فرم درخواست است همان فرمت مهم نیست که کشور ویزای آن است که متقاضی می خواهد برای اعمال می شود.
چگونه می توانم فرم درخواست برای ویزای شنگن را پر کنم؟

فرم درخواست را می توان در هر دو توسط دست خط و یا با تایپ کردن را در آن پر شده است. مراقب باشید به ترک هر ستون خالی. اگر متقاضی احساس می کند که می ستون که به ماده / او مربوط نیست وجود دارد، آنها را با NA (بدون جواب) را پر کنید.
آیا باید به دست مستندات شخصا در سفارت / کنسولگری؟

بله. هنگامی که برای درخواست روادید شما باید در نظر داشته باشید که شما باید مدارک مورد نیاز شخصا دست هنگامی که شما یک وقت ملاقات در سفارت / کنسولگری ساخته شده را تحمل کند.
آیا باید یک وقت ملاقات در سفارت / کنسولگری یا I می تواند نشان دهد تا هر زمان که مورد نظر من؟

این بستگی به سفارت / کنسولگری درخواست خود را به این حال معمولا لازم است یک وقت ملاقات قبل از طریق تلفن / ایمیل. با این حال، به منظور لازم است که متقاضی باید تعیین شده سفارت / کنسولگری تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر.
چه آنها معمولا در مصاحبه برای ویزا بپرسم؟

در طول مصاحبه شما به سوالات شخصی در مورد محل نگهداری خود، سفر در نظر گرفته شده و سایر جزئیات سفر خواسته خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که پاسخ خود را محکم و درست باشد.
آیا این طبیعی است برای سفارت / کنسولگری نیاز به مدارک اضافی در کنار آنهایی که الزامی است؟

بله. به غیر از تمام اسناد و مدارک اجباری زمانی که درخواست ویزای شنگن، بسته به نوع ویزای شما به دنبال چندین مدارک اضافی که می تواند توسط سفارت / کنسولگری مورد نیاز وجود دارد.
آیا خرید بلیط هواپیما قبل یا بعد از آنها ویزا صادر؟

پس از. باید یک کپی از رزرو بلیط بازگشت به زمان در نظر گرفته شده برای رفت و آمد شود. این توصیه به خرید بلیط قبل از گرفتن ویزا، اگر ضروری نیست.
اگر کسی به من انتظار در کشور شنگن، چگونه سند I که به سفارت / کنسولگری؟

اگر شما برای ویزای شنگن درخواست برای بازدید از دوستان و یا اقوام ساکن در منطقه شنگن برخی از اسناد اضافی شما نیاز به ضمیمه کردن به منظور آن را اثبات کند مانند وجود دارد:

دعوت رسمی از سوی نسبی / دوستان ساکن در یک کشور شنگن.
اگر متقاضی اعلام می دارد که او / او خواهد شد پوشش تمام هزینه های سفر، اثبات وضعیت مالی فرد است در غیر این صورت درخواست اگر نسبت / دوست است برای پوشش دادن هزینه های متقاضیان، یک سند رسمی صادر شده توسط مقامات صالح به یکی از ساکنان شنگن کشور (دوست / نسبی در این مورد) است که به ارائه شوند.
اگر متقاضی خواهد بود پوشش هزینه های خود را در / خود را، به نام بستگان / دوستان، آدرس و کپی از پاسپورت خود را کفایت خواهد کرد. در صورتی که دوست / نسبی است یک شهروند این کشور شنگن نیست، کپی از مجوز اقامت نیز مورد نیاز خواهد بود.

چقدر پول دارم به خود به منظور دریافت ویزای شنگن؟

فقط به اندازه کافی برای پوشش هزینه های ساخته شده در طول سفر به عنوان در، محل اقامت و هزینه های روزمره برای روز است.
آیا باید برای ارسال کپی ویزا های قبلی زمانی که برای ویزای جدید با استفاده از؟

بله، در صورتی که شما هر گونه.
چه مدت آن را به دریافت پاسخ زمانی که برای ویزای شنگن استفاده از؟

هر چند که بیش از ۲۴-۴۸ ساعت طول می کشد برای پردازش ویزا به طور کلی، مواقعی وجود دارد که این روند طول می کشد کاملا بسیار طولانی، به مدت ۱۴ تا ۲۱ روز در برخی کشورها در مورد برخی از شهروندان است.
آیا من می توانم برای ویزای شنگن در کشوری که من ساکن شود؟

بله. اگر شما باید برای ویزای شنگن در یک کشور اعمال می شود که در آن شما در آن ساکن، توجیه اینکه چرا شما در حال استفاده از آن کشور کفایت می کند نیست.
چه کار کنم اگر می خواهیم I به گسترش ویزا؟

در صورت هر گونه دلایل قابل اعتماد، شخصی، شغلی، پزشکی و یا در غیر این صورت، متقاضی از به نوبه خود به نهادهای مربوطه در کشور شنگن اقامت و درخواست برای تمدید ویزا.
چه مستندات و نیاز دارم اگر من به منظور مطالعه به منظور دریافت ویزای شنگن سفر هستم؟

سفر به منظور مطالعه:

برای شروع، دو شکل برنامه ها می.
نامه پذیرش در یک دانشگاه شنگن کشور / کالج / دانشگاه
اثبات شده است که قادر به اقامت و مالی حفظ او / خودش در طول اقامت خود در منطقه شنگن است.

اطلاعات بیشتر در مورد ویزا مطالعه، لطفا ویزای شنگن دانشجویی مراجعه کنید.
آیا باید اسناد اضافی را به اقامت بیش از ۹۰ روز در یک کشور شنگن؟

بله. با توجه به ماهیت سفر خود را، چندین سند دیگر یکی است به ضمیمه به منظور به دست آوردن ویزای بلند مدت با نام مستعار ویزای ملی “D” وجود دارد.
مجوز اقامت چیست؟

اقامت دائم اشاره به وضعیت ویزای یک شخص: شخص مجاز به اقامت به طور نامحدود در یک کشور که او یک شهروند نیست. یک فرد با این وضعیت به عنوان یک مقیم دائم شناخته شده است.
من قادر به در منطقه شنگن با اجازه اقامت سفر؟

اقامت است شما اجازه می دهد تا آزادانه در سراسر منطقه شنگن سفر، بدون هیچ گونه مدارک اضافی مورد نیاز است.اقامت در گذرنامه خود را مهر. با این حال، شما را به اطلاع مقامات اگر شما قصد سفر در داخل و خارج از فضای شنگن.
چه اگر نه وجود دارد سفارت / کنسولگری این کشور تعیین شده در میهن من؟

در برخی از کشورهای جهان سوم ممکن است وجود داشته باشد یک سفارت / کنسولگری کشور خاص شنگن شما نیاز به صدور ویزا از نیست. با این حال، که هیچ مشکل مطرح از سال در این موارد نیست سفارت / کنسولگری نمایندگان این کشور که نشان دهنده منافع این کشور در ماده و همچنین خود را که مسئول صدور متقاضی ویزا مورد نیاز وجود دارد.
چه مدارکی نیاز دارم به ضمیمه اگر من خود اشتغالی، زمانی که برای ویزای شنگن اقدام کنم؟

در صورتی که متقاضی صاحب شرکت او / او در حال کار برای، ثبت نام تجاری، اظهارنامه مالیاتی و آخرین بیانیه بانک است متصل می شود.
آیا من می توانم ویزای اگر من در سن کوچک هستم؟

بله. هر دو پدر و مادر / سرپرست باید فرم درخواست را به ثبت نام. در صورتی که آنها طلاق گرفته ها / از هم جدا، و آنها را به اشتراک حضانت کودک دوباره هر دو از پدر و مادر به ثبت نام. در طبقه تنها یکی از والدین است بازداشت از کودک، که پدر و مادر خواهد فرم درخواست را امضا کنید.
آیا سند های اضافی درخواستی شما به صورت جزئی در به دست آوردن یک روش ویزای شنگن وجود دارد؟

بله، به عنوان شرح زیر است:

گواهی تولد فرزند
فرم درخواست امضا شده توسط هر دو والدین / سرپرستان و یا یک است که بازداشت بیش از کودک در مورد طلاق.
دادگاه خانواده اگر تنها یک سهم از والدین حضانت کامل
اگر کودک به تنهایی سفر، مجوز پدر و مادر محضری، توسط هر دو والدین یا سرپرست را امضا کردند.

در صورت درخواست ویزای شنگن من رد شود، من پول من به عقب بر گردیم؟

شماره یک هزینه دولت غیر قابل استرداد وجود دارد که برای درخواست روادید.
از کجا برای ویزا پرداخت کنم؟

هزینه ویزای شنگن می تواند در تعیین کنسولگری / سفارت از طریق پول نقد، بدهی یا کارت اعتباری پرداخت می شود.
آیا هزینه ویزا در همان برای بزرگسالان و برای کودکان؟

شماره کودکان بین سنین ۶-۱۲ پرداخت تنها ۳۵ یورو، در حالی که کودکان زیر سن ۶ لازم نیست به پرداخت هر چیزی.
بیمه سفر چیست؟

مفهوم بیمه سفر مربوط به پوشش هزینه های درمانی در مورد یک آسیب یا بیماری غیر منتظره در طول سفر یک شکل میگیرد. به غیر از هزینه های درمانی، بیمه مسافرتی به مقصد است برای پوشش ضرر و زیان های مختلف رنج می برد در طول سفر از جمله کشور خود و همچنین در سطح بین المللی.
از کجا بیمه سفر خرید کنم؟

 

ویزای شینگن ارزان

ویزای شینگن

اخذ ویزای شنگن ارزان و مطمئن ۱۰۰% تضمینی
ویزای توریستی – ویزای تجاری – ویزای تحصیلی – ویزای پزشکی

اخذ ویزای شینگن به صورت قانونی و بدون هزینه اولیه
هزینه دریافتی بعد اخذ ویزا

ساعت تماس : ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

ویزا شنگن – ویزا شنگن – ویزا تضمینی شنگن – ویزای تضمینی شنگن
ویزا شینگن – ویزا شینگن – ویزا تضمینی شینگن – ویزای تضمینی شینگن

مشاوره ویزا :
تلفن تماس:
۰۹۱۲۴۰۴۵۸۲۷ سیاوش

٢۴ کشور عضو محدوده شنگن عبارتند از:
بلژیک, دانمارک, استونی, فنلاند, فرانسه, یونان, ایتالیا, ایسلند, لتونی, لوکزامبورگ, لیتوانی, مالت, هلند, نروژ, لهستان, پرتغال, اسلواکی, اسلوانی, اسپانیا, سوئد, چک, آلمان, مجارستان, اتریش.

۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا عبارتند از:

بلژیک, بلغارستان, قبرس, دانمارک, استونی, فنلاند, فرانسه, یونان, ایرلند, ایتالیا, لتونی, لوکزامبورگ, لیتوانی, مالت, هلند, لهستان, پرتغال, رومانی, اسلواکی, اسلوانی, اسپانیا, بریتانیا, سوئد, چک, آلمان, مجارستان, اتریش.

۱۵ کشور عضو اتحادیه اروپا که از پول واحد “یورو” استفاده می کنند نیز عبارتند از:

بلژیک, قبرس, فنلاند, فرانسه, یونان, ایرلند, ایتالیا, لوکزامبورگ, مالت, هلند, پرتقال, اسلوانی, اسپانیا, آلمان و اتریش.

ویزای ایتالیا

ویزای سوئد

ویزای مدت دار……

ویزای شنگن – ویزای شینگن

ویزای تجاری و توریستی

اخذ ویزای شنگین
ویزای شینگن

ویزای شنگن

ویزای ارزان

ویزای ایتالیا

ویزای سوئد

ویزای مدت دار

ویزای شنگین ارزان

ویزا شنگن

ویزای شنگن

ویزا تضمینی شنگن

اخذ ویزای شنگن

اخذ ویزای شینگن

ویزا . ویزای . شنگن . شینگن . اخذ . ویزا شینگن . ویزای شینگن . ویزا شنگن . ویزای شنگن

اخذ ویزای شنگن گرفتن ویزای شنگن, خدمات ویزای شنگن ویزای شینگن, ویزای شنگن تضمینی ویزای شینگن ارزان, ویزای شنگن ویزای شینگن

اخذ ویزای شینگن
ویزای شینگن
اخذ ویزای شینگن
ویزای شینگن
ویزای شینگن
اخذ ویزای شینگن
اخذ ویزای شینگن
اخذ ویزای شینگن
اخذ ویزای شینگن
ویزای شینگن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ویزای شینگن،ویزا شینگن،اخذ ویزا،وقت سفارت،ویزای شینگن بدون هزینه اولیه،ویزای آمریکا،ویزای توریستی،وقت فوری و عادی،رزرو هتل،رزرو پرواز اخذ ویزا|ویزای شینگن|وقت سفارت|ویزا شنگن اخذ ویزای شینگن بدون وثیقه, اخذ ویزای شینگن, اخذ ویزای شینگن تضمینی, اخذ ویزای شینگن بدون حضور در سفارت, اخذ ویزای شینگن بدون اثر انگشت, اخذ ویزای شینگن از مالزی, اخذ ویزای شینگن فوری, اخذ ویزای شینگن از سفارت ایتالیا, اخذ ویزای شینگن توریستی, ویزای شینگن, ویزای شینگن چیست, ویزای شینگن فوری, ویزای شینگن لهستان, ویزای شینگن از ترکیه, ویزای شینگن بدون مدارک, ویزای شینگن ایتالیا, ویزای شینگن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 288
  • بازدید کلی : 27,486